Peste 250lei de transport gratuit! SHOP NOW▶



Metode de plata

Acceptam urmatoarele metode de plata:
  • Ramburs la curier
  • Card de Credit

Ramburs la curier:

Vei plati numerar in momentul livrarii comenzii.


Cum platesti cu un Card de Credit:

1) Completati datele necesare
2) Alegeti metoda de livrare
3) La sectiunea "Metode de plata" selectati "Credit Card". Comanda dumneavoastra va fi procesata si factura va fi trimisa pe adresa de email

NOTA:

Puteti incerca sa platiti cu un Card de Credit, doar de 9 ori pe zi, aceasta fiind o metoda de securitate a datelor cu caracter personal. Daca ati incercat de mai multe ori si nu ati reusit, incearcati din nou peste 24 de ore sau alegeti o noua metoda de plata, precum Paypal.

De ce a fost respins credit card-ul meu?

Va rugam sa va asigurati ca datele de pe card si informatiile personale au fost introduse corect. Mai jos regasiti cateva dintre cele mai intalnite motive de respingere ale credit card-ului:

.Fonduri insuficiente pentru plata comenzii
.Incercati sa cumparati produse restrictionate in tara dumneavoastra, precum tigari electronice sau jucarii pentru adulti
.Card-ul a expirat sau daca este nou, nu a fost activat
.Sesiunea de plata a expirat
.Card-ul dumneavoastra figureaza ca furat sau pierdut

Plata prin PayPal

Puteti sa va legati un credit card, un debit card sau un cont bancar prin PayPal, pentru a cumpara produsele noastre. Dupa ce plasati comanda, veti fi redirectionat catre PayPal pentru finalizarea platii.

1.Logati-va in contul de PayPal;
2. Introduceti datele card-ului si comanda va fi expediata catre adresa din PayPal. Apoi apasati butonul "Submit/Trimite";
3. Plata va fi procesata, iar factura va fi trimisa pe adresa de email.

NOTA: Comanda va fi expediata catre adresa din contul de PayPal. Asigurati-va ca aceasta este completata corect.

PayPal - Intrebari Frecvente

Mai jos regasiti cateva dintre intrebarile frecvente legate de platile prin PayPal. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare, va rugam sa va adresati serviciului pentru clienti PayPal sau sa ne contactati.

Cum imi exercit dreptul de "Paypal Buyer Protection"?

Daca nu ati primit comanda sau unul dintre produse difera foarte mult fata de mentiunile din descriere, dumneavoastra veti beneficia de sistemul "PayPal Buyer Protection", ce va include pretul produsului plus taxele de livrare. Va rugam sa contactati unul dintre reprezentatii nostri, de indata ce realizati ca este posibil sa fie ceva in neregula cu comanda dumneavoastra.

Veti fi acoperiti de sistemul "PayPal Buyer Protection" daca:

. Produsul a fost cumparat de pe support@bola.ro;
. Plata a fost facuta prin PayPal;

. Ati completat o singura plangere per plata PayPal;
. Ati deschis o cerere in termen de 45 de zile calendaristice, de la data efectuarii platii prin PayPal si - daca a fost necesar - ati trecut la realizarea unei plangeri, in termen de 20 de zile calendaristice de la data deschiderii cererei.
. Indepliniti cerintele pentru "Paypal Buyer Protection" mentionate la Termeni si Conditii PayPal - Sectiunea 13. 


Cum pot lua legatura cu Serviciul Clienti PayPal?

PayPal isi incurajeaza clientii sa contacteze serviciul de suport prin email. Totusi, daca doriti sa vorbiti cu cineva de la PayPal, puteti folosi numarul de telefon urmator Conturi personale: 00353 1 436 9111

Acest serviciu este disponibil intre urmatoarele ore:
. 8:00 AM PDT to 4:00 PM GMT de Luni pana Vineri